شیطان پرستی و فراماسونری(Freemasonry )

رابطه یهود و کشور آمریکا با شیطان پرستی، تاریخچه و نماد های شیطان پرستی و فراماسونری و هرچیز دیگر « ‌آگاه سازی و مبارزه »

شیطان پرستی و فراماسونری(Freemasonry )

رابطه یهود و کشور آمریکا با شیطان پرستی، تاریخچه و نماد های شیطان پرستی و فراماسونری و هرچیز دیگر « ‌آگاه سازی و مبارزه »

دختر نوجوان روسی به دست شیطان ‌پرستان خورده شد.

دختر نوجوان روسی به دست شیطان ‌پرستان به قتل رسیدو سپس خورده شد.

به گزارش فارس و به نقل از منابع اینترنتی، دوعضو یک گروه شیطان‌پرست در روسیه یک دختر نوجوان را به بهانه گرسنگی و تشنگی بسیار زیاد کشتند و او را خوردند.

براساس این گزارش، دو جوان 20 ساله روسی با هویت مشخص به اتهام کشتن و خوردن یک دختر نوجوان به نام کارینا باردوچیان، 16ساله از سوی پلیس دستگیر و به حبس ابد محکوم شدند.

دوست این دختر 16ساله در این ربطه گفت: "ما در مهمانی این دو پسر جوان شرکت کرده بودیم. آنجا بود که یکی از متهمان از کارینا خواستگاری کرد، اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که همان شب صدایی از  خانه به گوش رسید، اما من که برای بررسی به طبقه بالا رفتم، متوجه چیز غیر‌عادی نشدم ".

این دختر نوجوان خاطر‌نشان کرد: "روز بعد هنگامی که به خانه آمدم این دو جوان یک غذای گوشتی همراه با سیب‌زمینی سرخ کرده به من دادند، ‌اما من متوجه نشدم غذای مذکور از گوشت‌ کارینا تهیه شده است ".

این دو جوان پس از دستگیری در دادگاه به جرم خود اعتراف کرده و گفتند: "مابقی جسد قربانی را در باغچه حیاط منزلشان دفن کردیم و از شدت گرسنگی و تشنگی اقدام به کشتن و خوردن گوشت بدن کارینا نمودیم ".
رسیدگی به این پرونده ادامه دارد و احتمال زیادکابالا حبس ابد در انتظار این دو نفر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد