شیطان پرستی و فراماسونری(Freemasonry )

رابطه یهود و کشور آمریکا با شیطان پرستی، تاریخچه و نماد های شیطان پرستی و فراماسونری و هرچیز دیگر « ‌آگاه سازی و مبارزه »

شیطان پرستی و فراماسونری(Freemasonry )

رابطه یهود و کشور آمریکا با شیطان پرستی، تاریخچه و نماد های شیطان پرستی و فراماسونری و هرچیز دیگر « ‌آگاه سازی و مبارزه »

پیش‌بینی یازده سپتامبر روی دلار آمریکا

پیش‌بینی یازده سپتامبر روی دلار آمریکا

 

داشتم در گوگل به دنبال یک کلیدواژه‌ای می‌گشتم، برخوردم به نتیجه‌ی عجیب و غریب!

پیش‌بینی یازده سپتامبر روی دلار آمریکا

اگر یک
اسکناس ۲۰ دلار آمریکایی رو به درازا و از طرفی که عکس کاخ سفید هست تا بکنید:

پیش‌بینی یازده سپتامبر روی دلار آمریکا
و لبه های این اسکناس رو به طوری که انگار دارید هواپیما درست می‌کنید روی همدیگه بگذارید و بعد اون رو مثل شکل زیر عمودی دستتون بگیرید می‌تونید برج‌های دو قلوی مرکز تجارت جهانی رو ببینید که در آتش دارند می‌سوزند! مثل شکل زیر:

پیش‌بینی یازده سپتامبر روی دلار آمریکا

نه هنوز تموم نشده، حالا اسکناس رو برگردونید و پنتاگون رو خواهید دید که داره در آتش می‌سوزه:
پیش‌بینی یازده سپتامبر روی دلار آمریکا

از اینجا به بعدش را همه‌تان بلدید، به تا کردن کاغذ ادامه بدید و هواپیما بسازید، روی بال سمت راست هواپیمای کاغذی‌تان کلمه‌ی United خواهد افتاد و روی بال سمت راست کلمه‌ی America می‌افتد. نام دو شرکت هواپیمایی که هواپیما‌هایشان به برج‌های دو قلو برخورد کرد United و American بود. و صد البته اینکه: ۱۱+۹=۲۰$

این ماجرای ۲۰ دلاری رو که دیدم مطمئن بودم هیچی به جز توهم توطئه نیست و مشتی اتفاق هستش. همونطور که یادمه قدیم‌ها روی اسکناس ده تومنی مردم دنبال نقش روباه در ریش مدرس می‌گشتن یا اینکه فکر می‌کردن پشت اسکناس ۲۰ تومنی کلمه‌ی مرگ بر شاه نوشته شده…

اما وقتی یه خورده بیشتر گوگل کردم، دیدم که این قضیه فقط در ۲۰دلاری نیست و اسکناس‌های دلار از ریز به درشت یک داستان رو دارن روایت می‌کنن:


پنج دلاری: برج‌های دوقلو قبل از حمله

پیش‌بینی یازده سپتامبر روی دلار آمریکا

ده دلاری: اولین برج آتش گرفته است

پیش‌بینی یازده سپتامبر روی دلار آمریکا

بیست دلاری: که راجع بهش نوشتم، هر دو برج در آتش می‌سوزند

پنجاه دلاری: برج‌ها فرو می‌ریزند

پیش‌بینی یازده سپتامبر روی دلار آمریکا

کته اصلی اینجاست که این اسکناس‌ها ده‌ها سال قبل از اینکه برج‌های تجارت جهانی حتی ساخته بشن طراحی شده و بین مردم دست به دست می‌شدن. فارغ از توطئه بودن یا توهم بودن این ماجرا، اونی که اینها رو کشف کرده عجب بیکاری بوده و چه دقتی داشته…

help me

این وبلاگ به مبارزه با شیطان پرستی می پردازد لطفا مرا در این امر یاری کنید

لژهای فراماسونری، انجمن های برادری (بخش اول: معرفی)

خیلی وقت بود که می خواستم درباره فراماسونر ها که سرّی ترین انجمن موجود در جهان هستند بنویسم. خب بالاخره فرصت پیدا شد و نوشته ای که پیش رو دارید حاصل گردآوری اطلاعاتیه که در این مدت انجام گرفته. در چند بخش شامل معرفی، دامنه قدرت و موارد نسبت داده شده به فراماسون ها این نوشته رو تقدیم می کنم. امیدوارم خوشتون بیاد.

فراماسونری تقریبا از اواخر قرن 16 میلادی در اروپای غربی پایه گذاری شد. علت تشکیل این انجمن ها هنوز کاملا مشخص نیست. در مورد کلمه فراماسون می توان گفت که این کلمه مانند خیلی دیگر از کلمه های بیگانه از زبان فرانسه وارد فارسی شده است.  franc-maçon در فرانسه به عنی بنّای صادق است و از واژه انگلیسی free mason  (یا (freestone mason به معنی بنّای آزاد یا بنّایی که بدون مزد کار نمی کند،گرفته شده است. در ایران گاهی از آن به عنوان فراموش خانه نیز یاد می شود.

در حال حاضر در حدود 5 میلیون فراماسون در سراسر جهان وجود دارند که بخش اعظم آنها در ایالات متحده و بقیه این افراد در اروپا هستند. معمولا شرط وارد شدن به اخوت اعتقاد به وجود یک خالق برتر، اعتقاد به یک دین آسمانی و نیز تلاش برای ایجاد دوستی با دیگر افراد و در نهایت سوگند به حفظ اسرار و رموز اخوت هست. معمولا برای عضو شدن، شخص باید درخواست خود را از طریق یک "معرف" مطرح کند و پس از بررسی این درخواست توسط افراد رده بالای انجمن، در مورد صلاحیت یا عدم صلاحیت فرد تصمیم گیری می شود. فراماسون ها هیچ وقت از کسی برای عضو شدن به آنها درخواست نمی کنند بلکه باید این "تمایل" در شخص وجود داشته باشد.

به محل اجتماعات اخوت که معمولا یک مکان ثابت است، لُژ گفته می شود. لُژهای بسیار زیادی وجود دارند و تمامی آنها دارای قوانین مختص خود بوده و کاملا مستقل هستند ولی در کل لُژهایی تحت عنوان لُژهای بزرگ یا grand lodge وجود دارند که از به هم پیوستن چندین لُژ بوجود می آید و سیاست های کلی لُژها را در قلمرو آنها مشخص می کند. هر عضو می تواند فقط در یک لُژ عضو باشد و در بسیاری موارد خروج از لُژ یا پیوستن به لُژ دیگر عاقبت خوبی نخواهد داشت.

ایده فراماسونری از بنّاها و معماران که بنای معبد سلیمان را برپا کردند گرفته شده. افرادی که دارای علم و دانش سطح بالایی بوده و معمولا از اسراری خبر داشتند که افراد دیگر حتی از وجود آن اطلاعی نداشتند. در راس این افراد "هایرم" معمار ارشد بود. این شخص جان خود را در حفظ رمز ورود به مکان مقدس در بنای "هیکل سلیمان" (Solomon's Temple) از دست داد. این حادثه الهام بخش فراماسون ها در حفظ و نگهداری از اسرار آنها می باشد و در مراسم خاصی (ritual) به شکل نمادین برای پذیرش افراد تازه وارد مورد استفاده قرار می گیرد.

ماهیت سری این انجمن ها ایجاب می کند که برای شناسایی یکدیگر از نشانه های خاصی استفاده کنند. این نشانه ها معمولا نماد های خاص فراماسون ها یا دست دادن های منحصر به فرد است. در شکل 1 بعضی از روش های دست دادن مرسوم را می بینیم.

شکل  1

و اما مهمترین و معروف ترین نماد فراماسون ها که بین اکثر آنان رایج است نشان گونیا و پرگار است و همن طور که در شکل 2 می بینیم، یک حرف انگلیسی G در بین آنها وجود دارد. گونیا و پرگار نماد دانش و آگاهی استادان بنّا و نیز وجود اسرار در بین این اشخاص می باشد.

شکل  2

 در مورد حرف G، گفته های زیادی وجود دارد. برخی اعتقاد دارند که G حرف اول واژه GOD یا خداست که اعتقاد به وجود خدا شرط اولیه ورود به اخوت می باشد. همچنین برخی آن را حرف اول GOOD که هدف نهایی ماسون ها در گسترش خوبی بین انسان ها می دانند گرفته شده ولی بیشتر افراد بر این باورند که منظور از G، Geometry یا هندسه است که سنگ بنای معماری و بنّایی را تشکیل می دهد.

در بخش بعدی به دامنه نفوذ قدرت و توطئه هایی که به فرماسون ها نسبت داده شده می پردازیم.


لژهای فراماسونری، انجمن های برادری (بخش دوم: آیین ها و مناسک)

در بخش قبل به معرفی کوتاهی از فراماسونری پرداختیم. در این بخش به مراسم پذیرش افراد و ریشه های این مراسم یا "مناسک" خواهیم پرداخت.

برای عضو شدن، ابتدا شخص درخواست خود را به اخوت اظهار می دارد. اعضای عالی رتبه انجمن تحقیقاتی را در مورد شخص اعم از ایمان به خدا، تمایل شخص نسبت به انجام اعمال نیک و همین طور برادری با دیگر اعضای اخوت، انجام می دهند. سپس رای گیری انجام می گیرد. رای مثبت توسط یک مکعب کوچک سفید رنگ (به کاربرد مکعب در بنّایی اشاره دارد) و رای منفی توسط یک دایره کوچک سیاه به فرد داده خواهد شد. اگر فردی موفق به گرفتن رای سفید بیشتر از رای های سیاه کمیته تصمیم گیری باشد، مورد پذیرش قرار گرفته است. قدم بعدی "پذیرش" فرد است که طی مراسمی خاص انجام می گرد. طی این مراسم، همان طوری که "هایرم" معمار ارشد هیکل سلیمان از گفتن اسرار مربوط به بنا خودداری کرد و توسط سه نفر از کارگران کشته شد، به صورت نمادین کشته می شود که متضمن این است که یک ماسون واقعی باید به قیمت جانش از بر ملا شدن راز بین اخوت جلوگیری کند.

ساختمان گراند لژ لندن


این کشته شدن نمادین، باعث بوجود آمدن شایعاتی مبنی بر قربانی کردن برخی از اعضا در مراسم خاص اخوت شده است. همواره، مناسک انجمن های سری که در برخی موارد بسیار عجیب است باعث برانگیخته شدن حس کنجکاوی همراه با ترس در دیگران می شود. اگر فیلم "چشمان کاملا بسته" ساخته استنلی کوبریک را دیده باشید، یک جور مراسم عجیب و غریب در یک انجمن سری باعث جذب شدن تام کروز به این انجمن می شود. از آنجایی که معمولا افراد دارای جایگاه اجتماعی و شخصیتی بالا عضو این گروه ها هستند از ورود غیر قانونی هر فرد غیر جلوگیری می کنند حتی اگر به کشتن او مجبور شوند.

وقتی تشریفات آغازین  (initiation)به پایان رسید، شخص باید در مقابل کتاب مقدس اخوت (لزوما کتاب آسمانی نیست) سوگند وفاداری یاد کند. پس از ادای سوگند، شخص با خوشامد گویی دیگر "برادران" رسما وارد اخوت می شود. لباس هایی که افراد طی مراسم می پوشند برای هر لژ منحصر به فرد است. حتی در هر لژ بسته به سابقه و رتبه عضو شکل لباس متفاوت است.

یک گونه از لباس های استادان بنّا (با رتبه های متفاوت)


سه رده در هر لژ وجود دارد. 1: تازه وارد یا Entered Apprentice  2:هنر ور : Fellow Craft  3:استاد معمار که این آخری لازمه رسیدن به تمامی رده های بالای اخوت می باشد و در آن حد و مرزی وجود ندارد. با توجه به مطالعاتی که فرد طی مدتی که در انجمن است خواهد داشت و برداشت ها و اعتقدات جدیدی که پیدا می کند، اگر برای رفتن به رده بالاتر شایسته شناخته شود به این افتخار نائل خواهد شد. اگر چه قبلا مردان می توانستند در "برادری" عضو شوند در سال های اخیر به زنان نیز اجازه عضویت داده شده است.

لژهای فراماسونری، انجمن های برادری (بخش چهارم و پایانی: فراماسون

در بخش های قبلی در مورد فراماسونری و دیدگاه هایی که در مورد اون وجود داره صحبت کردیم. در این بخش که بخش پایانی مطلب هست در مورد فراماسونری در ایران، چگونه ورودش و ذکر نام چند نفر که فراماسون بودنشون محرز هست می پردازیم.

پیشتر اشاره شد که به علت ماهیت سری و مخفی انجمن های ماسونی، در ایران به اون لقب "فراموش خانه" رو داده بودند چون این افراد قول می دادند که هر آنچه در این جمع ها اتفاق می افته رو در خارج از آن فراموش کنند. لازم به ذکر هست که در ابتدای ورود فراماسونری در ایران اعضای اون عمدتا از روشنفکران و طبقه اشرافی بودند. از دیگر اعضای می توان به فارغ التحصیلان دارالفنون اشاره کرد.

سنگ بنای فراماسونری در ایران رو میرزا ملکم خان ارمنی (روزنامه نگار و سیاستمدار دوره قاجار) در پیش از مشروطیت قرار داد. او ریاست افتخاری انجمن را به ناصرالدین شاه واگذار کرد. اگرچه این اخوت به پیروی از اخوت های اروپایی بنا شده بود مدرک محکمی دال بر ارتباط این دو وجود ندارد. خود میرزا ملکم خان هدف خود از تاسیس چنین انجمنی را تربیت روشنفکرانی برای خدمت به اجتماع و نوسازی سیاسی می دانست. اگر چه این انجمن با اجازه شخص شاه و به شرط عدم لطمه به مصالح شاه و مملکت و با حمایت میرزا آقاخان صدراعظم ایجاد شده بود باری پس از برکناری وی (صدراعظم)، شاه با گزارشاتی که دریافت کرده بود ادامه فعالیت انجمن را به صلاح ندانست. فرمان تعطیلی آن صادر شد و میرزا ملکم خان دستگیر و تبعید شد. البته مخالفت قشر سنتی، مذهبیون و همین طور محافظه کاران در این تعطیلی بی تاثیر نبود و این از آنجایی نشات می گرفت که بیشتر آموزه های فراموشخانه دارای مضمون لیبرالیستی و اومانیستی بود.

میرزا ملکم خان، پایه گذار اولین لژ فراماسونری در ایران


بسیاری از روشنفکران دورهٔ قاجار، سازمان فراماسونری را به عنوان یک سازمان نوگرا، انقلابی و آزادی‌خواه می‌شناختند که آرمانی جز مبارزه با استبداد و برپایی مردم‌سالاری و بیداری ملت‌ها ندارد.از جمله عوامل مهمی که موجب گرایش و جذب روشنفکران این دوره به سازمان‌های فراماسونری، به ویژه، لژ فرانسوی آن می‌شد، نقش مهم اعضای آن سازمان در انقلاب کبیر فرانسه بود. در بین مشهورترین فراماسون های این دوره (قاجار) سیدجمال الدین اسد آبادی حضور دارد.

در دوره محمدرضا پهلوی برخلاف دوران رضاشاه با گسترش روابط سیاسی با غرب به خصوص انگلستان  لژهای فراماسونری فراوانی در ایران تاسیس شد و نفوذ فراماسون‌ها در سیاست ایران به شدت گسترش یافت، هرچند هیچ یک از افراد سرشناس خانواده پهلوی دست کم به طور رسمی عضو هیچ لژ فراماسونری نبودند ولی بسیاری از رجال سیاسی، نخست وزیران، وزیران، نمایندگان مجلسین و فعالان سیاسی از فراماسون‌های سرشناس بودند.

پس از انقلاب فراماسونری به شکل علنی از میان برداشته شد. چون، فراموشخانه توسط گروههای چپ گرا، مذهبی بنیاد گرا و ملی گرایان لیبرال به عنوان مامور مخفی انگلیس و صهیونیست و  در نتیجه عامل تمام بدبختی های ایران معرفی می شدند و این باعث تعطیل شدن و تحت تعقیب گرفتن اعضای این انجمن ها در بعد از انقلاب شد. مرام اشراف منشی و مخفیانه آنها باعث بروز افسانه هایی در مورد دست های پشت پرده فراماسونها و توهم توطئه در مورد آنها شده بود. در دوران پس از انقلاب کتابها و مقالات زیادی چاپ شد و در آنها فراماسونها مسئول همه گونه توطئه علیه ایران و جوامع اسلامی معرفی شدند.  از جمله این کتاب ها می توان به دوره سه جلدی "فراموشخانه و فراماسونری در ایران" نوشته اسمعیل رائین اشاره کرد. از آنجایی که بعضی نماد ها، اهداف و خواستگاه صهیونیست ها با برخی از معادل های فراماسونی معادل دانسته شده، در ممالک اسلامی و خصوصا ایران فراماسونی معادل با صهیونیزم دانسته شده است. کافی است این واژه را در سایت های فارسی جستجو کنید. نتایج در اکثر موارد همین نکته را نشان می دهد.

در جریان اتفاقات پس از انتخابات افراد تندرو در هر دو طرف دیگری را به فراماسون بودن متهم کرده اند. در حال حاضر، در بین افراد معروف معاصر، می توان لیستی از افراد ارائه داد که گمان می رود به یکی از لژهای فراماسونری تعلق داشته باشند. در میان این افراد نام هایی از سران بلند مرتبه سیاسی و اجتماعی وجود دارند.

شیطان‌پرستی

شیطان پرستی یک حرکت مکتبی، شبه مکتبی و یا فلسفی است که هواداران آن شیطان را یک طرح و الگوی اصلی و قبل از عالم هستی میپندارند. آنها شیطان را موجودی زنده و با چند وجه از طبیعت انسان مشترک می‌دانند. شیطان پرستی را در گروه «راه چپ» مخالف با «راه راست» طبقه بندی می‌کننددست چپی‌ها به غنی سازی روحی خود در جریان کارهای خودشان معتقدند. و بر این باورند که در نهایت باید تنها به خود جواب پس دهند. در حالی که دست راستی‌ها غنی سازی روحی خود را از طریق وقف کردن و بندگی خود در مقابل قدرتی بزرگ‌تر بدست می‌آورند. لاوییان‌ها در واقع خدایی از جنس شیطان و یا خدایی دیگر را برای خود قائل نیستند. آنها حتی از قوانین شیطان نیز پیروی نمی‌کنند. این جنبه اعتقادی آنها به طور مکرر به اشتباه نادیده گرفته می‌شود و عموماً آنها را افرادی می‌شناسند که شیطان را به عنوان خدا پرستش می‌کنند...

ادامه مطلب ...

عکس های شیطان پرستان

    

برای دیدن بقیه عکسها با ابعاد بزرگ به ادامه مطلب بروید.(عکسها با خشونت همراه هستند.)
 

 

 

ادامه مطلب ...

ویژه:فراماسونری و حادثه ۱۱ سپتامبر

حادثه ۱۱ سپتامبر یک جنایت داخلی بود که توسط دولت شیطان پرست ایالات متحده علیه مردم خود صورت گرفت. این کار از یک طرف بهانه ای بود برای افزایش بودجه نظامی و حمله به کشورهای مسلمان (تروریست ها!؟!؟) برای غارت کشور آنها و از سویی دیگر قربانی بسیار عظیمی باشد تقدیم به خدایشان شیطان…

در تصاویری که در ادامه می آید، نمادها و نشانه ها و شواهدی ارائه می گردد که نشان می دهد هالیوود و صنعت موزیک، قبل از رخداد حادثه ۱۱ سپتامبر، از وقوع آن اطلاع داشته اند. و اینگونه بار دیگر همداستانی و همرازی شیطان پرستی جهانی و صنعت سینمای هالیوود آشکار می گردد.
به کار بردن اعداد ۹ و ۱۱ به صورتهای مختلف، به ویژه به صورت تاریخ و زمان ساعت، گواهی است از اینکه این اعداد علاوه بر مهم بودنشان برای شیطان پرستان (پرش از روی خدا)، خبر از حادثه ای می دهند که در تاریخی تعیین شده با این اعداد رخ خواهد داد.
از طرفی گفته ها و تصاویری در این فیلمها دیده و شنیده می شود که به نوعی به تخریب یا منفجر شدن برج های دوقلو اشاره دارند. این در حالی است که تمامی این فیلمها و تصاویر، مربوط به قبل از وقوع حادثه ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ هستند.
به این ترتیب با کنترل ذهن مردم از قبل، افکار عموم را برای پذیرش اینکه این حادثه، توسط مسلمانان به اصطلاح تروریست رخ خواهد داد، آماده می کنند تا در زمان وقوع حادثه، با حمایت کامل مردم فریب خورده مواجه گردند.

البته ما سعی کردیم از میان تصاویر مشابه بسیار در فیلمهای مختلف، به گلچینی بسنده کنیم.

ادامه مطلب ...

ایران و اعتراض مکتوب به لوگوی بازی های المپیک

ایران و اعتراض مکتوب به لوگوی بازی های المپیک ایسنا:کمیته ملی المپیک ایران به لوگوی بازی‌های المپیک تابستانی لندن اعتراض کرد. لوگوی المپیک تابستانی 2012 به گونه‌ای طراحی شده که واژه "صهیون" را در ذهن متبادر می‌کند. به فاصله اندک پس از رونمایی از این لوگو، برخی گرافیستهای مسلمان به این لوگو اعتراض کردند اما مسوولان محلی برگزاری بازی‌ها و کمیته بین المللی المپیک واکنشی به این اعتراضها نشان نداند. با این حال با نزدیک شدن به زمان برگزاری این بازی‌ها در تابستان 2012 و داغ شدن رقابتهای انتخابی المپیک اعتراض‌ها به این حرکت بیشتر شده است. بر همین اساس روز گذشته کمیته ملی المپیک ایران با ارسال نامه‌ای رسمی به کمیته بین المللی المپیک به لوگوی بازیهای لندن اعتراض کرد و خواستار تغییر لوگوی این بازیها شد. کمیته بین المللی المپیک و کمیته برگزار کننده این بازیها در لندن هنوز واکنشی به اعتراض ایران نشان نداده است. ایران نخستین کشور مسلمان است که به طور رسمی به لوگوی المپیک لندن اعتراض کرده است

قربانی انسان در آئین راز آلود شیطان پرستی

این مقاله گذری است بر مسئله‌ای به نام قربانی انسان.

مقاله قربانی انسان در آئین راز آلود (شیطان پرستی)

[تصویر: Simon-circumcision.jpg]

ادامه مطلب ...

ویژه: بازی لاکسر (LUXOR) به چه فرا میخواند ؟!

بسم الله الرحمن الرحیم

 بازی بسیار جذابی که مخاطب رو به شدت دچار اعتیاد می کنه من خودم قبل از خوندن این مقاله و اطلاع از عقاید ماسونی چند سال پیش  به این بازی اعتیاد پیدا کرده بودم  وقتی مطالبی در رابطه با عقاید و اهداف این بازی خوندم واقعا شوکه شدم و بر خودم لازم دونستم این مطلب رو انتشار بدم .صهیونیسم با سلطه بر صنعت سینما ،موسیقی ، بازی های رایانه ای و دیگر ابزارهای رسانه ای سعی در عملی کردن اهداف شیطانی و پلید خود دارد که ما به گوشه ای از آنها می پردازیم .

 

یکی دیگر از مهمترین نکات صهیونیستی این بازی، جریان نقشه بازی است که اولین هدف بازی "Memphis" واقع در کشور مصر می باشد و در پی آن تسلط بر مرکز "Tyre" که واقع در فلسطین و لبنان فعلی است که اگر بخواهیم هدف بازی یعنی جریان یهودی سازی بازی را در نظر داشته باشیم، می بینیم دقیقا ...

ادامه مطلب ...