شیطان پرستی و فراماسونری(Freemasonry )

رابطه یهود و کشور آمریکا با شیطان پرستی، تاریخچه و نماد های شیطان پرستی و فراماسونری و هرچیز دیگر « ‌آگاه سازی و مبارزه »

شیطان پرستی و فراماسونری(Freemasonry )

رابطه یهود و کشور آمریکا با شیطان پرستی، تاریخچه و نماد های شیطان پرستی و فراماسونری و هرچیز دیگر « ‌آگاه سازی و مبارزه »

ویژه:فراماسونری و حادثه ۱۱ سپتامبر

حادثه ۱۱ سپتامبر یک جنایت داخلی بود که توسط دولت شیطان پرست ایالات متحده علیه مردم خود صورت گرفت. این کار از یک طرف بهانه ای بود برای افزایش بودجه نظامی و حمله به کشورهای مسلمان (تروریست ها!؟!؟) برای غارت کشور آنها و از سویی دیگر قربانی بسیار عظیمی باشد تقدیم به خدایشان شیطان…

در تصاویری که در ادامه می آید، نمادها و نشانه ها و شواهدی ارائه می گردد که نشان می دهد هالیوود و صنعت موزیک، قبل از رخداد حادثه ۱۱ سپتامبر، از وقوع آن اطلاع داشته اند. و اینگونه بار دیگر همداستانی و همرازی شیطان پرستی جهانی و صنعت سینمای هالیوود آشکار می گردد.
به کار بردن اعداد ۹ و ۱۱ به صورتهای مختلف، به ویژه به صورت تاریخ و زمان ساعت، گواهی است از اینکه این اعداد علاوه بر مهم بودنشان برای شیطان پرستان (پرش از روی خدا)، خبر از حادثه ای می دهند که در تاریخی تعیین شده با این اعداد رخ خواهد داد.
از طرفی گفته ها و تصاویری در این فیلمها دیده و شنیده می شود که به نوعی به تخریب یا منفجر شدن برج های دوقلو اشاره دارند. این در حالی است که تمامی این فیلمها و تصاویر، مربوط به قبل از وقوع حادثه ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ هستند.
به این ترتیب با کنترل ذهن مردم از قبل، افکار عموم را برای پذیرش اینکه این حادثه، توسط مسلمانان به اصطلاح تروریست رخ خواهد داد، آماده می کنند تا در زمان وقوع حادثه، با حمایت کامل مردم فریب خورده مواجه گردند.

البته ما سعی کردیم از میان تصاویر مشابه بسیار در فیلمهای مختلف، به گلچینی بسنده کنیم.

(برای دیدن تصاویر در سایز اصلی آن را در رایانه خود ذخیره کنید)

[تصویر: 911-1.jpg]
[تصویر: 911-2.jpg]
بخوانید هشدار ۱۱ سپتامبر
[تصویر: 911-3.jpg]
اشاره به اصابت هواپیما به برج های دوقلو
[تصویر: 911-4.jpg]

۹ و ۱۱ در صحنه ای از برترین انیمیشن جهان (خانواده سیمپسون ها)

[تصویر: 911-5.jpg]
این کاور اولیه فیلم جان سخت بود که در نسخه های بعد آن را تغییر دادند. این فیلم محصول ۱۹۸۸ بود.
[تصویر: 911-6.jpg]
طرح اصلی روی جلد آلبوم گروه Coup که قرار بود سال ۲۰۰۱ منتشر شود.
[تصویر: 911-7.jpg]
[تصویر: 911-8.jpg]

و از همه مهمتر این عکس از فیلم The Long Kiss Goodnight محصول سال ۱۹۹۶ که انگار دقیقا به حادثه ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ و اهداف پلید پشت آن اشاره دارد.

نظرات 1 + ارسال نظر
مینا پنج‌شنبه 3 بهمن 1392 ساعت 19:00

پس چرا الان عده ای از سردمدارن فعلی کشور ما در داخل و خارج از کشور بر مصالحه و کنار امدن با امریکایی ها و حتی اسرائیلی ها اسرار دارند؟؟

اگه لینک فیلم رو بتونی به شبکه های داخلی خصوصا وب سایت های خبری معتبر کشور برسونی تو این موقعیت مردم چشم و گوششون بیشتر باز میشه.
با
تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد