شیطان پرستی و فراماسونری(Freemasonry )

رابطه یهود و کشور آمریکا با شیطان پرستی، تاریخچه و نماد های شیطان پرستی و فراماسونری و هرچیز دیگر « ‌آگاه سازی و مبارزه »

شیطان پرستی و فراماسونری(Freemasonry )

رابطه یهود و کشور آمریکا با شیطان پرستی، تاریخچه و نماد های شیطان پرستی و فراماسونری و هرچیز دیگر « ‌آگاه سازی و مبارزه »

تاسیس حکومت جهانی فراماسونی یا نظم نوین جهانی

درست در زمانی که همة خلق زمین، یهود و سلطة یهود را در «فلسطین اشغالی» جست‌وجو می‌کنند و دولت‌های مسیحی اروپایی

را غیر بنی‌اسرائیلی و غیریهودی به شمار می‌آورند، دولت جهانی با محوریّت یهود محقّق شده است.
از تأسیس سازمان‌های جهانی بعد از جنگ دوم جهانی پایه‌های این دولت جهانی ریخته شد. همه‌گیر شدن فرهنگ غربی و جهانی شدن تمدّن مدرن با زیر ساخت فکری ماتریالیستی و سکولاریستی که در نهایت به اصالت لذّت و اخلاق هدونیسم و غلبة شهوت انجامید، چیزی جز بر پا شدن تمدّن جهانی فراماسونی نبود همان که جهان را عاری از اخلاق و بی‌خدایی جست‌وجو می‌کردند.
انهدام همة فرهنگ‌ها و تمدّن‌ها و بسط فرهنگ جهانی و تمدّن واحد در قرن بیستم به نهایت خودش رسید. امروزه در جهان جز این فرهنگ و تمدّنی وجود ندارد. در سراسر عالم، سرخ و سیاه و سفید ورزد در صورت و سیرت آلودة همین فرهنگ و تمدّن ملحدانة جهانی‌اند. ته مانده‌های برخی آداب ملّی و منطقه‌ای در حاشیة این فرهنگ جانی بسر می‌برد و دخالتی در تحوّلات فراگیر اجتماعی، اقتصادی، سیاسی جهان کنونی ندارد.
مختصری صورت‌سازی باقی مانده که در سکوت و خلوت در حال انجام است که اگر سر برگردانیم و کمی دقیق‌تر به اخبار و حوادث بنگریم، محقّق شدن آن را هم ملاحظه خواهیم کرد.
در پشت صورت ظاهری دولت‌های آمریکایی، اروپایی و حتّی آسیایی، نظام پنهان «سیاسی اقتصادی» جهانی که حاکمان اصلی‌اند قابل شناسایی است.
فراماسونرها، باشگاه رم، بیلدربرگ و مؤسسة سلطنتی امور بین‌المللی، با عقاید و اهداف مشترک و قدرت سیاسی و اقتصادی در سطح جهانی که با اشاره‌ای رؤسای «کاخ سفید» و «الیزه» را جابه‌جا می‌کنند و با نیم‌نگاهی دلار را به خاک سیاه می‌نشانند، حاکمان جهانی‌اند و گردانندة حکومت سیاه جهانی.

شما، نماد این حکومت شیطانی، یعنی ستون سنگی با نوک هرمی را که به ابلیسک (obelisk) معروف است در همه جا می‌توانید ببینید در «واتیکان»، «واشنگتن»، «نیویورک»، «پاریس»، «برزیل»، «لندن» و سایر نقاط جهان به میز بزرگ مجمع جهانی سازمان ملل که به شکل جی (G) ساخته شده، توجّه کنید تا حاکمان اصلی مسلّط بر این مجامع را بشناسید. این شکل G یکی از نمادهای شناخته شدة سازمان فراماسونری جهان است.تا پیش از این حرکت مذبوحانه برای تأسیس حکومت جهانی در خفا صورت می‌گرفت. گویا آنان شرایط را برای علنی و یکسره کردن کارها فراهم دیده‌اند.
طیّ سال‌های اخیر این مجامع مخفی اقدامات آخرین را با آشکاری تمام انجام می‌دهند که از آن جمله یکسره کردن کار «بیت المقدّس»، «تخریب مسجدالاقصی» و ساختن «معبد سلیمان» در «اورشلیم» است.
از جمله اقدامات این جریان پنهان امّا حاکم، نظم نوین جهانی است اخیراً و به جریان انداختن پول واحد جهانی است.

نباید تصوّر کنید که ایالات متحدة آمریکا یا برخی کشورهای اروپا قطب محوری این حکومت جهانی و میدان‌دار «نظم نوین جهانی‌اند»، قدرت و ثروت آمریکا و سایر دول در اختیار جریان اصلی پنهان است و به هر صورت که بخواهد با آمریکا بازی می‌کند.
حال به این یکی دو چیز توجّه کنید:
طیّ سال گذشته بحران اقتصادی بر «آمریکا» سایه‌ افکند. تا به امروز هیچ کس قادر به کنترل این بحران دست‌ساز نشده است. این بحران امپراتوری آمریکا را در هم خواهد شکست.

رئیس بانک مرکزی چین، «خیاچوان» با تذکّر دربارة بحران اقتصادی کنونی پیشنهاد به کارگیری ارز جدید به جای دلار در مبادلات مالی و اقتصادی جهان را ارائه کرده است.

او تنظیم سیاست دوباره این ارز جدید را در صلاحیّت «صندوق بین‌المللی پول» داست فراموش نکنید که این سازمان‌های جهانی جملگی ابزار همان سلطه و حکومت جهانی سازمان‌های مخفی ماسونی و اشرار یهودند که به نیابت صاحبان شرکت‌های چند ملیّتی دربارة همة امور اقتصادی و سیاسی جهان تصمیم می‌گیرند
روزنامة «فاینشنال تایمز» از آقای جرج سوروس میلیونر جهان وطن، مصاحبه‌ای را منتشر ساخت که کسی درباره‌اش سخنی نگفت اگر چه مطلب بسیار مهم و تعیین کننده بود.

سوروس از «ماجرای سقوط دلار»، فروپاشی جایگاه آمریکا و جایگزینی ارز جدید جهانی به جای دلار سخن گفت.

سوروس گفت: ‌روندی در راستای تغییر ذخایر ارزی از دلار به ارزهای دیگر در جریان بوده است. این سقوط منظّم و مطلوب و مورد نظر است و سیستم مالی جهانی نیازمند یک ارز واحد جهانی است. وی همچنین گفت:‌
جهان باید از مرحلة سازگاری دردناک ناشی از فروپاشی دلار و معرفی پول رایج جهانی عبور کند. او حتّی تلویحاً تهدید کرد: در صورتی که ایالات متّحده در پروژة ایجاد پول رایج جهانی مشارکت نکند، دلار برای همیشه از میان خواهد رفت.

آنها SDR را جایگزین دلار می‌سازند.

به هر روی، پس از تأسیس پلیس جهانی و سایر سازمان‌های جهانی، پول جهانی زمینة تحقّق تمام عیار حکومت جهانی را فراهم می‌آورد.

آنها زمینه‌ها را برای علنی کردن آنچه تا الآن مخفی بود، مناسب می‌شناسند. دربارة تخریب مسجدالاقصی و برپایی معبد سلیمان به جای آن در بیت المقدّس اشاره می‌کنم که آنان، به دلیل داشتن عقاید شیطانی ماسونی، تلاش دارند با تخریب نماد یکتاپرستی یعنی مسجد الاقصی، معبد سلیمان را به عنوان نماد جهانی الحاد و کفر برپا کنند. آنها، سلیمان را نه به عنوان یک پیامبر بلکه به عنوان یک جادوگر، یک ماسون اعظم می‌شناسند که در معبد بت‌ها را جمع‌آوری کرده بوده. از همین رو معبد را پایگاه قدرت شیطانی و جهانی در آینده انتخاب کرده‌اند
SDR یک واحد پول بین المللی است که از دهة 60 به وسیلة صندوق بین‌المللی پول به عنوان واحد سنجش و محاسبه شناخته می‌شده است. جالب اینجاست که آقای جورج سوروس، پیش بینی کرده که در آینده، چین به جای آمریکا به موتور اقتصاد جهانی تبدیل خواهد شد و به عنوان رهبر نظم نوین جهانی عمل خواهد کرد.

نظرات 5 + ارسال نظر
مرصاد جمعه 27 خرداد 1390 ساعت 22:14 http://mersadsoftware.blogfa.com

سلام دوست عزیز
وبت خیلی پر محتوا هست

نرم افزاری مرصاد و ترنم نور تصمیم گرفتن برای فراماسونری یک نرم افزار ساخته بسازن!!!!!

با اجازه تون از مطالب خوبتون استفاده میشه
ممنون

www.tarannomenoor.blogfa.com
www.mersadsoftware.blogfa.com

saba پنج‌شنبه 12 آبان 1390 ساعت 21:19 http://blackandwhite2011.blogfa.com

سلام وبت عالیه بازم مطلب بذار به منم یه سری بزن

mahsa جمعه 27 آبان 1390 ساعت 14:02 http://www.ship00.blogfa.com

سلام خیلیییییی خوب

ممنون /.

تیمسار چهارشنبه 14 دی 1390 ساعت 18:13 http://www.aipac.mihanblog.com

سلام...بسیار عالی بود..عکس های خوبی رو گذاشتی ..مرگ بر فراماسون...به وب ما هم سری بزن..آیپاکwww.aipac.mihanblog.com

حسین سه‌شنبه 7 خرداد 1398 ساعت 00:08

درود و صلوات به صاحب الازمان مهدی موعود(ع)
امیدوارم توفیق ملاقات داشته باشیم.فقط با ظهور منجی عالم جهان از شر شیاطین و سیاستمداران فراماسون نجات پیدا میکند.
تمام این کارها و برنامه های دولت های غربی فقط برای ظهور دجال و جنگ با امام زمان(ع) میباشد.
به امید بیداری مردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد